Doe avond Portretfotografie 2

Vanavond gaan we de opgedane theorie van 20 november wederom in de praktijk oefenen.

Let op! Dit gaan we doen in de grote zaal beneden.

Iedereen neemt natuurlijk zijn/haar eigen camera, licht, snoeren,statieven etc. mee.

Bondscafé + inleveren Serieronde (Afdeling Kennemerland)

Bondscafé plus inleveren Serie-ronde

Locatie:

Arnolduspark 3

2132CR Hoofddorp

Aanvang 20.00 uur.

Je mag ook eerder komen, want er is een gezellig café met bar.

Presentaties  worden gehouden door De Bloembollenstreek en door Haarlem. Daarna kunnen we napraten in het café.

Aanvang: 20:00 uur.

Alleen voor leden.

Inleveren + bespreken 'Serie ronde'

Vanavond inleveren en bespreken 3e competitie ronde 'Serie'

De foto’s (5 stuks) kunnen worden meegenomen (zonder passe partoutes) op A4 formaat.

Let op, de 5 foto's worden niet digitaal besproken.

-Het inleveren bij de Regio:  klik hier voor reglementen  punt 10 t/m 20

-Inleveren digitaal voor website : klik hier voor handleiding

- De foto’s in A-4 envelop uiterlijk 18 januari inleveren bij Hans Welbers

- Spelregels voor de serieronde:
Lever een serie van 5 foto's in op A4-formaat (dus niet kleiner of groter). NIET in passe-partout (om logistieke redenen) en niet opgeplakt. Inleveren in een A4- envelop. Eén serie per fotograaf. Er wordt recent werk verwacht. Aan de hand van deze foto’s zal de jury de collectie beoordelen en bespreken. Op de achterkant van elke foto èn op de envelop dienen de volgende gegevens te worden vermeld:
• Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en het Bondslidmaatschapsnummer van de fotograaf en de naam van de fotoclub.
• Op de achterkant van de foto's moet bovendien de presentatievolgorde aangegeven worden.
• De schrijfrichting op de foto bepaalt wat de bovenkant is.

* Geen clubavond *

In verband met nieuwsjaardag is er geen clubavond.