Kennemerland : Mogelijk een workshop of lezing

Wordt nog bekend gemaakt.

Uitgeest: Inleveren/bespreken 3e comp. ronde: Serie

Vanavond inleveren en bespreken foto's voor 3e competitie ronde: Serie.

Spelregels

Lever een serie van 5 foto’s in op A4-formaat. Níet in passe-partout (om logistieke redenen) en niet opgeplakt. Inleveren in een A4- envelop. Eén serie per fotograaf. Er wordt recent werk verwacht. Aan de hand van deze foto’s zal de jury de collectie beoordelen en bespreken.
Op de achterkant van elke foto Fotobond-lidnummer en de presentatievolgorde vermelden.  De schrijfrichting op de foto bepaalt wat de bovenkant is.
Op de envelop dienen de volgende gegevens te worden vermeld: naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, en het Fotobond-lidnummer van de fotograaf en de naam van de fotoclub.

Voor bespreken foto’s: 5 foto’s meenemen op A4 formaat (=voorkeur) of digitaal op Mega.

Vergeet niet om de foto’s ook digitaal aan te leveren bij de Webmaster. (max. 2500 pixels op de lange zijde)

** De foto’s in envelop dienen uiterlijk 3 januari 2020 in het bezit te zijn bij Hans Welbers. **

Kennemerland : Jureren 2e competitie ronde

Geen toegang.

Kennemerland : Inleveren 2e competitie ronde + presentatie

Inleveren 2e competitie ronde: discipline Abstract en Vrije keus 2

Tevens de presentatie Landschapsfotografie #2 en de invloed van het weer, door Bas Meelker

Uitgeest: Doe avond: Groepsopdracht facultatief

Vanavond een doe avond waarbij 4 groepen een thema gaan bepalen.

We hebben de leden ingedeeld in groepen (Zie lijst). We hebben een groepsleider gekozen/aangewezen om het geheel in goede banen te leiden.

Met elkaar (als groep) bepalen jullie welk thema er op de doe-avond wordt uitgewerkt.
Bepaal ook wie de foto neemt, wie het licht verzorgt, etc. Met elkaar maak je dan de mooiste compositie en legt deze vast. Mogelijk nog in de nabewerking. Op 11 februari 2020 wordt de foto gepresenteerd.

Kennemerland : Presentatie Documentaire Fotografie

Vanavond een lezing door Armando Jongejan over documentaire Fotografie